Friday 18 March 2011

antara aku, dia dan DOTA


DOTA

bagi aku kalo ada umat manusia zaman skang yg xtaw apa itu dota bek balik umah 
kemas baju pastu pindah g menetap kat hotel tempurung kepala lutut...
dlu aku pon slalu dok kutuk membe aku yg ketagih men dota lebih dari ketagih eramin 5 kat luar sana tu
tp last2 aku pon join ngn diorg men game ni gak..hahaha

antara fakta2 yg best pasal men dota ni adalah:

-skali dah men, pasti nak men lagi
-kalo tgh dok syok men tu, prot lgsg xrase lapar walopn dah men dkat 2 3 jam
-xsedar akan lajunye masa berjalan..sdar2 dah nk subuh
-kalo team sndri menang tersgt lah best..tp kalo team sndri kalah, 2 3 mggu xbertegur sapa
-yg lebey menyedihkan adalah kalo si lelaki yg men dota tu ada aweks awek...sian kat awek tersebut...kalo time tu si awek tu kol mst xberjwbnye kol tu..hahaha

"sori bebi,abe tertdo td..xsedar bebi kol"..kata si abe


time ni baru la terasa lapar..dahaga kasih syg n mcm2 lg..butthead!!

awek aku megan box yg lebey "menarik" dari DOTA


"abg, mlm ni blik awal k..mlm jumaat bang"







No comments:

Post a Comment