Thursday 17 March 2011

kebusanan~~~~~~~~

wonderpets

haa...rasanya suma org 5 srikandi ni terutamanya jantan2 diluar sana..hahaha..
jgn tipula kalo xknal artist ni kan...aku xde aa minat sgt minah2 korea ni tp aku suke lyn video klip diorg..
mantops beb!!!kalo aku tgh busan xdpt tdo ke pe..seminit dua msti aku lyn gak video klip korea ni..
mata yg kuyu pon trus segar..hahaha


ikan keli..eh silap...lcw

haha..aku bukan nk kutuk jaguh kita ni..sje je terkutk...tp pape pon mmg aku salute ah mamat ni..
rare kot nk cari atlet malaysia cm dia dan nicol david sume...tp dlm sume2 game lcw,
aku paling suke kalo dia fight against abang dan kte tu..hahha
mmg aa abang dan kte cam kerek tp dah dia mmg hebat...soo lantak la dia nk kerek pon kan...
kalo tgk game antara lcw ngn abang dan mst aku cuba untuk tidak melepaskannya sbb game diorg ni 
lbey kpd game utk tunjuk skil n jatuhkan maruah masing2...hahaha..
kalo xcye g la tgk sndri...tp pape pon tahniah kat ikan keli eh silap lagi...lcw sbb menang all england bru2 ni keatas abang dan..

2 comments:

  1. tpu la...
    latest game LCW ngan lin dan...
    awk x tgk pun..=p

    ReplyDelete
  2. sy tgk kat utube la...pape pon abang dan kalah..hahahah

    ReplyDelete